Fullgjord Halvklassiker! :D


Halvvätterm, 150km cykling. Vansbro Halvsim 1,5km i öppet vatten. Lidingö15, 15km löpning. HalvVasan, 45km skidåkning.
 
För er som inte förstått det så har jag i och med Halvvasan fullgjort en Halvklassiker. Det är alltså är en halv Svensk Klassiker. (Ingen jäkla tjejvariant som vissa ibland tror när man säger halvklassiker ;-)) Jag ville inte göre en tjej för det kändes aldeles för lätt. Halva är precis över gränsen för distanserna man kanske normalt gör. Det har varit väldigt roligt att få prova på de olika delarna och jag måste säga att jag har olika minnen av alla. Cyklingen gick väldigt lätt de 10 första milen, ett par tunga men OTROLIGT skönt att komma i mål. Simningen gick så himla fort så där har jag inget alls att säga haha. Löpningen var just då inte min grej så det gick sjukt dåligt. Skidorna var helt klart ROLIGAST av dessa!!! Där var det glädje och nöjje för hela slanten. Vill göra igen skidorna igen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0