Gymhäng - mest häng

 
Igår hängde jag och Emma lite på gymmet efter ett tema tabatha-pass. Shit vad kroppen inte är med just nu. Har inte tränat sedan över två veckor om man bortser från Halvvasan och Vasaloppet. Det va jobbigt. Gick upp och stretchade lite och använde massagerullarna, tänkte att det kanske skulle göra att myrorna i foten skulle släppa men nej, de finns fortfarande kvar även nu på morgonen :( Träningsvärk i skinkorna idag.
 
 
Testade ringarna lite också och se om man har samma spänst som när man var liten....Det hade man INTE, men upp kom jag iallafall. Vi testade att göra to to bar också, men det gick sådär för oss båda :P
 
Idag var tanken Factor, men så lägger de upp ett skitpass. Squat clean, tuck jumps och mountain climbers.... Och jag har ont i sätesmuskeln.... hmm, ska fundera lite till. Kommer ju knappt kunna göra dem. Och MOUNTAIN CLIMBERS..... VARFÖR älskar alla att göra dem???!!! Det suger. Hatar dem. Kanske för att jag är kass på dem, antagligen. Orkar inte och tycker inte att det är ett dugg kul! De är alltid de som inte gör dem själva utan bara måste komma på övningen som tycker om MT.climbers... Fan nu måste jag tänka om träningsdagen ju!

Kommentarer
Postat av: Emma

BUUUUUUS!

2013-03-10 @ 20:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0