Gymkort

Hmm, Sara och jag har samma problem. Gymkort. Mitt gymkort går ut om redan om tre veckor, det går så fort!!! :( What to doo? Planen var ju att köra endast Factor under sommaren eftersom jag kommer ju behöva löpträna och cykla mycket ändå. Men frågan är ju om de hinner få bort allt grus och att det hinner bli varmt till om tre veckor :P Tveksamt. Hmm.. Svårt. Jag skulle vilja ha en månad till! Kanske skulle man ta 10-klippkort? Eller kanske 3 mån spinning? (så kan man spinna om det regnar) + 3 mån träna ute, så man kan hänga på på svettislöpningen. Eller ska man skita i att det blir sommar och dra till med ett helårs allkort igen? Plånboken gillar ju inte riktigt både 100% friskis och factor...

Kommentarer
Postat av: Salisen

Ja körde på allkort 3mån :) ska försöka komma iväg på lite annat än spinning :)

Svar: Låter bra! :)
MIG

2013-03-12 @ 22:18:12
URL: http://www.salisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0