Helgen

 
Skön helg! :) Lördagen började jag med ett partnerworkoutpass på factor, så idag har jag haft rätt ont i låren kan jag säga, blev en hel del Thrustlers sammanlagt :P Sedan tog jag mig ut till stugan tillsammans med mamsen för lite mys i solen. Hur skönt som helst!!! Hem och städa lite för lite tjejmys med vänner. Hemmagjord (nja fuskdeg men ändå) pizza, Såg Bachelorette, och snackade en massa skit! I fredags var jag och två vänner och shoppade tv-apparater :) Så nu är min lite större än tidigare, så det blev ju väldigt bra att vi var hemma hos mig och kikade film :D Perfekt lördag!
 
Idag har jag varit och shoppat två par skor, ett par löpardojjor och ett par crossfitskor! Testkörde crossfitskorna idag på det inställda HIT-passet som blev Tabataintervaller istället! Körde ur benen lite extra på det nya Spinn 2013passet därefter. Nu blir det soffan och kanske nån film. Tänkte börja kika Falkfilmerna från start. Hmm, eller om jag ska kika en lättare film som "Du gör mig galen".
 
Ta hand om er där ute! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0