Positiv energi

 
Bra pass på Factor idag! :) Clean and jerk, burpees och hoppa hopprep. Men jag blev inte så toktrött ändå. Mycket bättre fokus än förra veckan, känns jävligt skönt.
 
Inte så lätt att försöka hoppa hopprep dubbelhopp för om man missar så har man så himla mycket fart så det blir rejält piskrapp på armen eller benet! Sköööönt haha nä. Ni som följer mig på instagram såg min arm haha, det var när jag skulle testa dubbelhopp med det lite bredare hopprepet, lite mer likt det man är van vid. Fick ett par rapp av det tunna också, men det gick rät bra. Det är dessutom lite kul när man för en gångs skull inte är sämst på nåt. Att hoppa 90 hopp varje gång gick ganska lätt och snabbt för mig, medan man såg vissa hade det lite svårare, främst grabbar. Roligt pass idag. Hade kunnat köra ett till efteråt, men jag var så sjukt hungrig så det var bara hemfärd som gällde :)
 
Efter en lite smådryg vecka är det skönt med fredag imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0