Sommartabata tillsammans? :)

 
Hörrni, jag har tänkt lite och har en idé! Jag tänkte att vi som vill kunde träffas en gång i veckan, kanske lördag eller söndagförmiddagar på fotbollsplanen vid mig (bangatan) och träna utomhus tillsammans! :D Upplägget som jag tänkte mig är riktiga Tabata-intervaller. 4-5 övningar. 8 reps på varje. 10 min uppvärming, nevarvning/stretch tillsammans. Totalt ca 40 min träning. Jag har ett 30 tal övningar som man kan använda sig av och kan lägga upp ett program för varje gång! Vad säger ni om det? :)
 
Skulle det här kunna vara en rolig idé? Jag skulle kunna tänka mig att dra ihop något och köra någon kväll i veckan också om någon är sugen! Jag tror att det här skulle vara en jätterolig idé som skulle passa alla som vill vara med och röra på sig lite! :D Min tanke är att starta ganska så snart! Vem är intresserad?
 
I sommar skulle man tom kunna träffas på ex framnäs så kan de som vill kan bada efteråt. Kanske samla ihop till lite brunsch också. Jaaa, nytta med nöje! :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker det låter som en suverän idé!!! :)

2013-03-25 @ 21:24:10
Postat av: emma

Såklart är jag med=)

2013-03-26 @ 17:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0