Swim swim

 
Blev lite simning idag! Försökte crawla men det blev lite bröstsim också. Jag kom dit lite sent så jag han simma bara 55 min, men det är ganska lagom. Flåset för simning är verkligen helt annorlunda mot annan träning tycker jag. Bara ligga i och simma bröstsim och träna crawl och se om det går framåt. Känns inte jätteviktigt del i klassikern, igenom kommer man och jag har inga tidsmål/krav där alls. Lite rogivande att simma också faktiskt.
 
 
Pigg då, lite tröttare nu ;-) Kom 1500m. Men då var det mycket av det då det inte gick så fort eftersom jag övar på att crawla. Dock går det mycket snabbare att crawla än bröstsim, det visste jag redan. Men idag klockade jag och det skiljer 10s på en längd (25m). Det blir en del om jag väl får till det att jag orkar längre och får ordning på andningen! Och dessutom blir bättre på crawl :) Och fasiken va simglasögonen sitter åt, ser ju ut som en koala när jag är klar, därav den lite ledsna sista bilden ;)
 
Nu ser jag fram emot sängen. Imorn ska jag nog shoppa lite, har förberett mig med att sälja lite fonder! :) Liten ska bli stor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0