Antiklimax

 
Skyyyyndade från jobbet för att hinna ut och hämta ett par byxor på Erikslund. Skyyyyynda hem och slänga i mig mat för att ta mig ut på cykeltur. Jag hittade inte nyckeln för att sätta fast sadeln igen.... och Nickes nyckel passade inte, och så hade mina föräldrar som bor nära (där det alltid finns verktyg) plockat ner ALLA verktyg till stugan så inga fanns att hämta. Ingen cykling för mig idag då :( :( Får bli ofrivillig vilodag. Iofs inte helt fel, rätt trött i kroppen, men man vill ju ändå få välja sina vilodagar. Jag hade tex kunnat stanna kvar och strosa runt på erikslund, när jag för en gångs skull var där.... Jag som tom hade gjort egen energidryck och skulle testa de korta cykelbyxorna. Jaja, det blir inte alltid som man tänkt sig! Stackars Nicke fick dra ut själv, och jag får ta mig till CO imorn och kika om de har verktyg där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0