Cykeltur

 
Tog en cykeltur imorse, startade redan kl 9. Andra gången i år jag cyklar landsväg. 9,6 mil. Cyklade via Skultuna, Ramnäs, Surahammar, Hallstahammar, Kolbäck, Strömsholm, Rytterne och Barkarö. Alla mil i benen är bra! Skönt att ha cyklat lite längre. Soligt och fint var det också, perfekta förhållanden! =) Dock kändes det som att det smått var motvind hela vägen trots att jag cyklade i en cirkel, haha det är ju lite konstigt :P Jättemysigt inne i Ramnässkogarna, de gillade jag :) Sen är det så kul, man hejjar ju alltid när man möter andra cyklister. Bästa gemenskapen man blir del av så fort man har en räser och är ute och cyklar. Det gillar jag verkligen, riktigt trevligt! :) Och solbrillebränna lyckades jag också med. Lite drygt fyra timmar tog det att cykla. Det är bra länge haha. Och ändå är det bara en tredjedel av vad jag ska cykla sen. Å Nacken/ryggen, det är ju verkligen det som tar mest stryk. Måste hitta nån bra övning som stärker upp just precis under nacken! Man vill ju hugga av sig huvet för att det ska sluta! Krampen i böjan skulle jag också klara mig utan. Men wohoo, nästan 10 mil iallafall. Inte snabbast i världen, men det är sträckan som räknas, uthålligheten i längden =) Det är ju dessutom bara andra gången...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0