Cykla

 
En cykeltur med Tea och Robban blev de igår efter en liten visit på Factor på morgonen. Tur att jag hade sällskap av dem, för när motvinden kom på tillbakavägen ville jag inte vara med längre. Fy faaaan vad jag hatar blåååst! Jag blir ju så arg! Och arg på mig själv att jag blir trött. Skulle också vilja testa en annan cykel för att se om det är jag som är svag och kass eller om det är något med cykeln som också gör det jobbigt. En tur på drygt 6 mil blev det iallafall. Ett tag kvar innan målet är uppfyllt. Skönt att ha några med sig på vägen, det blir mycket trevligare då :)
 
Sjukt trött idag, vet inte om det är träningen, eller jo det är det ju mycket, när man vaknar på nätterna av att musklerna och kroppen är trött, då är kroppen trött! Var på 30:års fest igår kväll. Asså jag hade fan svårt att ta mig dit efter energiförlusten på dagen. Man får fan inte tillbaka energin ibland och man vill bara sova. Men jag ville gärna gå så jag pallrade mig iväg :) Idag känner jag mig bakis trots att jag inte drack en droppe, mycket är nog för att om man kommer hem och går och lägger sig vid fyra på natten så blir man inte helt människa dagen efter fastän man inte druckit. Mycket trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0