Distansvända på cykel


Den här snyggingen var min för en dag!!! Hyrde en dag från Cykloteket för att se skillnaden på den och den jag har. Fasen va mycket bättre jag satt på den och så mycket roligare det var att cykla!
 
Någon som tyckte att det gick för långsamt?! ;-) Och började fota lite istället!
 
Nicke passade på att dra ut lite i rooompan i pausen :)
 
Har haft en jättebra dag i skogarna, vi gjorde en liten åtta på kartan. Bangatan- Barkarö- Rytterne- Hallstahammar- Kolbäck- Surahammar- Ramnäs- Skultuna- Haraker- Sätrabrunn- Fläckebo- Skultuna- Rönnby- Hälla (Cykloteket). 150 km! (okej 149,5 km för att vara petig;-)) En cykeltur på 5h 42 minuter cykling (exklusive ett par sträckpauser). Trampa dra, trampa dra, trampa dra. NÖJD tjej! Det får man väl vara ibland eller hur? :) Bra dragsällskap och cykeln var helt grym! Jag VILL HAAAAAA DEN!!!!
 
Efteråt blev jag upphämtad på cykloteket och vi åkte till Kajen för sen lunch (kvällsmat). Det var ju inte så att man kände för att laga mat efteråt.... Men faktiskt, jag som sagt att jag alltid blir så trött av cykling är inte alls det nu. Kanske hajpad eller nåt??! Nu låter jag kanske överhurtig, men när jag kom hem så städade jag ordning lägenheten som sett ut som skit nån vecka nu, ni vet sådär som ett minfällt man får korsa över grejer. Okej, nej jag dammsög inte utan bara plockade rent överallt, nån måtta för det vara ;-) Har fortfarande energi och är inte alls sovtrött som jag brukar vara! :D Men nu blir det en film och sitta stilla så jag kan lugna ner kroppen och kan somna sen. BRA CYKELDAG! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0