Kvällstur

 
Igår (måndag) var jag och Nicke ut på en liten cykelvända. Inte jätteliten heller för att vara vardag och efter jobbet. Blev trots allt 6,6 mil. Ca tre timmar. Ska man ut och cykla efter jobbet så tar det ju verkligen hela kvällen om man ska få ut något. Väldigt skön tur faktiskt. Blåste litegrann (jobbigt) men det FINA sköna vädret och sällskapet gjorde att jag var glad och tyckte att et var mysigt ändå :) Så mörkt så man knappt såg alls mot slutet.
 
Sen har jag kommit på. Jag tror att jag nog ÄTER alldeles för lite för att distansträna, hålla på längre tid än typ vanliga entimmespass. Jag blir ju så sjukt trött har jag skrivit förut också. Det kan vara så att kroppen har för lite energi att ha av helt enkelt... kanske. Det går ju trots allt åt typ 1500cal på en cykelvända. Och det är typ vad jag får i mig på en dag... Så nu fram till Vättern ska jag försöka äta ordentligt med just kolhydrater (som jag inte äter så mycket alls av annars) Hellre på överskott än underskott just nu så kroppen orkar med! :) Då får jag väl riskera att bli lite tjock till sommaren då haha ;-)
 
Idag blev det HIT. Fan det var nästan bara utan redskap... och då blir det mer uthållighet än råstyrka. Inte skönt på trött kropp. Då mosar jag hellre med tunga vikter än min egen kropp! Kände mig inte helt pepp. Boxhopp, HR puschups, MT Climbers. Sneda situps, Utfallssteg, Burpees. Hängande rodd, rygglyft, Squat jump. Bakvända burpees, björngång, armhävning med uppvrid. Bonus: Situps, rush, burpees. Puh! Passade inte min kropp och sinne idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0