Nedräkning - 17 dagar kvar

 
17 dagar kvar och tårtbiten på funbeat jagar mig!!!! Idag hade jag bara EN mil till godo från mina 10 som jag var uppe i sist (i onsdags). Så idag fick jag prioritera. Låta bli mitt älskade HIT och ta mig ut och cykla istället. Ni vet ju hur mycket jag älskar HIT så detta är målmedvetenhet i mina ögon! :) Dessutom kan jag tala om att det blåste för er som inte märkt det ;)

 
Det som gör att jag tar mig igenom dryg jävla motvind är att jag vet att jag ska till ett visst ställe så vänder det sen och man får skjuts i ryggen. Det är det som håller mig mentalt frisk ute på vägarna när det blåser! För när solen skiner och man har vinden i ryggen så är det riktigt kul att cykla, då njuter man när man tar i! :) vad jag kunde se så kom vi upp i 43km/h som snabbast. Då är det kul :) Nu har jag gjort 85% av mitt mål på 800km, och jag har ca 12 mil kvar tills det är fixat! :) Hejja hejja! Beslutsamhet är nyckeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0