Nedräkning - 23 dagar kvar

 
Idag, 23 dagar kvar till Vätternrundan, blev det lite cykling igen, 52,64km, 2h 7 min. Nästan samma vända som i måndags. Nöjd. Precis NU ligger jag 10 mil före min uppskattade milstolpe och 78% av målet på 800km. Har cyklat 62 mil och har bara 18 mil kvar! :D Idag var det lite tyngre än i måndags. Men det kanske bara hade och göra med att jag cyklade i måndags och sen körde HIT igår, så benen var nog kanske lite tröttare än i måndags då jag vilade i söndag. Eller så var det bara finare väder i måndags! :) Lite krampkänningar stora delar av rundan i höger lår som inte riktigt ville släppa och så kändes benen allmänt lite kalla, men hade jag dragit på mig långbyxorna hade det nog blivit varmt istället. Cyklade nästan exakt på samma snitt som i måndags dock, trots att det kändes tyngre så måste jag ha trampat på duktigt ändå :) Cyklade utan paus både i måndags och idag. Idag lyssnade jag på Vinterpratare Sissela Kyle och sommarpratare Marina Haag.
 
Imorn blir det vila då jag ska till sjukgymnasten och sen måste jag städa. Får se om jag får nålar igen då värken i sätet har kommit tillbaka... :/ Har lust att karva bort en del av skinkan.

Kommentarer
Postat av: Louise

Åhhhhh, kommer jag ens upp i 62 skulle jag vara tokigt nöjd :0) kan man köra vätternrundan på rutin om man bara kört en gång innan, ha ha ha!!! :0)

Lycka till med träningen sista 18 dagarna!!!

2013-05-27 @ 22:18:16
URL: http://atasteofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0