Onsdag


 
Testade lite klänningar idag! Till bröllopet och övrigt. Fick många röster på den till höger när jag la upp på Instagram så det kanske blir den :) Måste bara testa så jag får en i rätt storlek och att den sitter bra :)
 
Hittade även denna som jag tyckte om. Ska fundera någon dag och se vad plånkan säger! Skulle vara kul med lite nya kläder, har varit dåligt med det på senaste tiden. Bara träningsgrejer för hela slanten...
 
 
Blev en cykelvända med Nicke efter jobbet. Skönt att komma ut lite. Kändes som att vi valde rätt håll så vi fick all motvind första sträckan och lite medvind hem. Lyckades hålla mig ifrån att bli jättearg idag. Måste ha varit det fina vädret som det faktiskt var (om man bortser från blåsten) och det trevliga sällskapet! :) Men det blir inte mycket kvar av kvällen om man ska cykla... hemma kvart över nio. Status: avklarat 65% av mitt mål på 800km innan Vättern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0