Ont i roooompan

Fick nålar idag igen... värken har kommit tillbaka i sätet och lite myror i foten, antagligen efter långvändan på cykel för ett par veckor sen. Så jävla obehagligt med nålar. Han visade dem idag, typ 1dm långa ju!!! :O Tydligen är de nästan för korta ändå för att komma åt musklerna underst. Haha jag frågade om han menade på att jag hade fet röv, men så sa han att om man är tjock så är det bara att putta bort fläsket så är man nere på muskeln under, men har man vältränad rumpa "jag tolkade det som jag ;)" så blir det ju liksom mer muskel att ta sig igenom innan man kommer till det undre. Oskönt är det iallafall. Det är inte så att jag gärna sätter mig ner snabbt just nu. Nä, nu sova. Tänk om man kunde komma i säng i tid någon kväll.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0