Regn och nålar

 
Igår stämde väderprognosen inte alls. Tur att jag har snälla kollegor så att jag fick låna en jacka. Jag tror att jag har haft otur varje gång jag ska till sjukgymnasten nu. Regn alla ggr utom en. Och då hade jag istället punktering på cykeln. HATAR jävla nålarna, det är SÅ OSKÖNT!!! känns som att han gräver upp alla småmuskler i sätet. Igår kom jag även upp i högkostnads, så nu är det gratis för mig att gå. Fatta, ELVA gånger har jag gått med höft, sätet och knän. Kiropraktorn medräknat. Ska dit igen nästa onsdag och sen måndagen efter som också är måndagen innan Vättern för att så lite som möjligt ska "sitta fast" och vara dumt mot mig när jag cyklar sen. När jag åkte till Apalby så duggade det bara lite så jag klarade mig rätt bra, bara lite blöt, men hemåt sen blev det typ skyfall... Tack tack! Byxorna helt dyngsura, men som sagt, sjukt glad att jag hade fått låna jacka :D annars hade det inte varit så kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0