Snatch

Gillar ordet snatch, låter så coolt haha;) Igår på Factor gjorde vi just snatch. Det är när när man tar upp stången från hängande och direkt upp i full höjd på armarna. Utan mellanlandning på mitten. Tar ett tag innan man lär sig tekniken, men det var inte jättesvårt. Jag var lite rädd bara att typ slå upp stången i hakan eller ansiktet:P Dock har jag vaknat i natt av att det har ömmat som fan i axlarna. I passet var det snatch, burpees och CTP (chest to bar, det är som chins men med bröstet upp mot ribban). Kroppen är fasen lite trött idag. Och ryggen, fasen ryggen efter cykling... Efter i torsdags också då jag tyckte att jag mesade runt på gymmet mest, men jag måste ha tagit i för träningsvärk främst i bröstmusklerna fick jag iallafall. Nu väntar jag på se dagens wod på Factor, hoppas att det blir nåt kul!!! :D Fick precis plats. Blir lite tajt vissa veckor för att få till det, jag vill ju gärna träna upp mina två ggr i veckan där så jag inte betalar för luft, det känns inte så kul. Sen blir det cyyyyklaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0