Sviter från cyklingen

 
Haha nu så! ;-) Idag har jag längtat hem från jobbet hela dagen för det har gjort ont så fort jag har rört benet. Satans skavsår av cyklingen!!! Det är cykelbyxorna som skaver tror jag. Och det bara dras upp hela tiden och blir typ inflamerat. Ja ni som inte cyklar kanske tycker jag är "intim" nu, men ni som cyklar vet vad jag menar. Precis vid troskanten. Bara för att det är väldigt nära musen så är det fortfarande bara kropp och hud! Vi pratar INTE könsorgan här. Nu ska jag döda alla bakterier och hjälpa till med läkningen. Men JÄVLAR vad den aniseptiska sviiider när man smörjer på. Och så har jag köpt vaselin så hädan efter ska jag fan trycka i en en HALV NÄVE VASSELIN I I CYKELBYXAN innan jag kör. Men ett tag framöver ska jag vila helt från cyklingen tills jag har läkt helt, för tydligen dras det upp hela tiden. Jag har bestämt att jag hellre förlorar några mil innan loppet än startar med upprivet skav. Så så får det bli.
 
Var på ryggmassage idag på jobbet och efteråt han frågade om jag hade det stressigt idag, annars tyckte han att jag skulle vila, för nacken, axlarna var rätt stela. Jag låg nästan och grät när han tryckte ut axlarna, det gör fortfarande ont. Jag var illamående och smått huvudvärk hela dagen sen på jobbet, antagligen för att det startade nåt då. Jag som tänkte jag kunde gå till gymmet och köra överkropp och bål stannar istället hemma och låter massagen få verka som bäst :) Det och comando i mjukisbyxorna, så ska jag spendera kvällen eftersom även de tunnaste trosornas kant skaver rakt mot såret :P Nää men fixa lite bröllopsbilder kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0