Vanlig tisdag

 
Stutsa från jobbet drekt till friskis för kvällens HIT-pass. Glömde flaskan hemma så jag fick ta svängen förbi Stadium. Blev en socflaska. Den var faktiskt väldigt bra! Pluspoäng till den! Gillar när det är gummipip istället för plast, för det blir så hårt. 50 spänn. Hann testa skorna lite snabbt idag igen på löpbandet. De känns okej än så länge, skulle behöva testa länge sväng. HIT-passet var ett riktigt mördarpass idag! Jag såg stjärnor vid boxhoppen. Idag var det tungt, kroppen var inte så pigg heller, kändes redan från start. Men körde på efter bästa förmåga och trött blev jag :P
 
Pass: 4x4 min
1: Thrusters, Power Clean, Fulla situps,
2: Kettlebell swing, Sprint, HR Pusch Ups,
3: MB wall ball, MB floor slambers, Mountain Climbers,
4: DL, Björngång, Boxhopp
Bonus. 4,5 min Armhävnngar, sprint, upphopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0