10 tår 9 tånaglar :S

Ååååh vidrigaste ever!!!!! Fy fan jag kräks :/ Lider tydligen fortfarande av konstiga sviter från klassikern förutom låsningen i höften och pajjade knän:S En TÅNAGEL LOSSNADE precis, den satt LÖST och kunde plockas bort. Tittade ner på den ikväll och såg att den var helt vit till skillnad från de andra som var "hudfärjade" Kände på den och då satt den löst :O Vidrigt!!!! Googlade och sägs att det är vanligt bland löpare, så jag får väl ta det som en "komplimang" att man krigat som fan. Fick en blodblåsa på den under Lidingöloppet men trodde det var lugnt när den hade försvunnit. Usch, sånt här ger mig mardrömmar, Jag tycker det är så sjukt äckligt. Foten eller tån annars var ju inte alls nå äcklig förutom att nageln var lite vitare och satt löst. Ändå, UUUuusch!!!! Vill aldrig vara med om det igen! Hur lång tid tar det innan man får en ny då???!
 

Buhuuu :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0