En riktigt trevlig helg på alla vis

Nu har jag verkligen haft en sån jättetrevlig helg :) Startade helgen med tjejväll med Maria och Linnéa. Lite shopping, tjejsnack och mat på stan och sen fortsatt tjejsnack film och godsaker hemma hos Linnéa :)
 
Lördagen bestod av solprommenad med Emma och Nicke. Jag skulle fixa bilen sen, men det blev strömavbrott där vi skulle vara så det blev pannkaka av det :( På kvällen träffades vi som gjorde klassikern för att Fira med trerätters och Chanpagne. Fantastisk god mat verkligen en jättretrevlig kväll. På morgonen rundade vi av med en brunch. Amerikanska pannkakor känns ju jättelyxigt och gott till frukost, borde man göra oftare :D
 
Som pricken över i:t var att jag kunde vara med och träna igen. Var på HIT på friskis med Robban som ledare. Så jävla KUL!!! :D Nu börjar jag att bli lite mer ON TRACK igen. Känns som att läkniningen av magen blir starkare. Jag var taggad från start och efter uppvärmningen så hade jag glömt bort att jag hade opererat mig och körde på som vanligt. Jag bara hamnade in i ruset av endorfiner, svett och viljestyrka. Energi för fler än mig själv kändes det som. Jag körde nästan samma vikter som innan och tryckte bort invaliditeten till förmån för att bara få ösa på! Efteråt var jag som i ett lyckorus. Bara mös mer mig i soffan och hade hela kvällen kvar att känna mig lycklig och lata mig. Det finns träning och å finns det TRÄNING. Vissa pass gör en verkligen själaglad. Jag älskar pass där man tar ut sig till max, inget fjant utan totalt ÖS! Jag förstår om man inte gillar sån form av "smärta" men jag bara älskart! :D Idag har det känts i kroppen. Inte helt otippat kanske :P Det känns mycket i axlar, triceps, rygg, underarmar, lår och  rumpa. Brutala träningsvärken sen torsdagens cirkelfys ersattes istället av ny träningsvärk.
 
Bra måndag, lever fortfarande på ruset sen igår. Dessutom har jag fått en grym lokal till min 30års fest!!! Wihoo, kommer att bli awsome! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0