30års fest

 
I lördags gjorde jag en snabbvisit på en 30års fest med 80-tals tema. Tanken var att jag skulle gå upp och bara ge en grattiskram i vanliga sunkiga kläder, för jag ville verkligen säga grattis och var ledsen för att jag inte skulle kunna komma. Jag har ju inte hunnit/orkat köpa någon present eller fixa någon outfit och är liksom inte så pigg att jag kan gå på fest. Men så skulle jag få skjuts och hade 45 minuter på mig, så på 30 min hann jag duscha kroppen iaf OCH skrapa ihop en rätt vettig 80-tals outfit. Det är faktsik rätt bra gjort om jag får säga det själv! :) Ingen kunde gissa att jag gjorde en bukoperation för en vecka sen, och dessutom komma utklädd, egentligen ens att jag kunde vara där. Men det blev iallafall jätteuppskattat och det gjorde mig väldigt glad :) Dessutom var det så himla skönt att få komma ur "sjukbubblan" ett tag, om bara för ett par timmar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0