Egenmedicinering

 
Yes idag tog jag min SISTA spruta av blodförtunnande! :D Såå skönt! kl 20 varje kväll skulle jag ta den i en vecka efter operationen. 5 av dem har jag tagit själv eftersom jag åkte från sjukhuset. Jag trodde de skojade när de sa att jag skulle ta den själv hemma. Om jag inte skulle ta den själv så var alternativet att någon annan skulle göra det åt mig, och ni vet ju vad jag tycker om det. JAG HATAR SPRUTOR! Men jag plågar ju hellre mig själv än att någon annan plågar mig. kontrollbehov. Den tas i benet så det är bara att hugga in. Sjukt stolt över att jag faktiskt har lyckats göra det. Igår träffade jag ett blodkärl, då var det inte så skönt, men de andra gångerna har gått väldigt bra. Säger hon som storgråter när man tar vaccinspruta hos doktorn. Tänk vad man klarar när man måste! Man bara biter ihop! STOLT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0