FC

 
Jag har egentligen massor att skriva just nu, men jag orkar inte. Dels eftersom det var min första arbetsdag efter op och sjukskrivning och dels för att jag har gråtit till Cancergalan. Så jag lägger upp den här låten istället. Edvin Berg gjorde en cover på den här på Cancergalan ikväll. DEN är verkligen så himla vacker. Här är den på spotify och här är hela klippet från galan. Snälla lyssna hans version på Spotify, han var grym på att sjunga. Jag är lite tömd på känslor för tillfället eller känner för mycket så just nu har jag inte ork att skriva så mycket som jag vill, för då skulle jag vara uppe hela natten. Se till att ta hand om din kropp, samla energi och styrka, så du kan strida när du behöver. Jag vill vädja till alla som inte lever sitt liv att göra det. Livet är för kort för att vara arg, bitter, olycklig, pessimistisk. Och snälla var rädda om varandra. Se inte bara till att vara vid liv, utan LEV LIVET också.
 
Hade egenligen tänkt att titta på ett avsnitt av New Girl innan jag skulle somna, men pluggar istället i hörlurarna och sätter Edvins låt på repet. Har redan lyssnat säkert 10 gg. Lägger huvudet på kudden och känner mig åter igen ödmjuk av det faktum att jag lever, har underbara vänner, familj och en mjuk kudde att lägga huvudet på.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Åh vilken fin blogg du har. Jätte fina bilder du har tagit.

2013-10-30 @ 09:14:36
URL: http://smulungen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0