Höstmys

 
Var ut en sväng och gick idag. Vilket härligt väder det är!!! Gör mig så glad, som ett barn var jag tvungen att gå upp bland alla löv och sparka lite. Prassel prassel! :D Och så satte jag på mig byxor ett tag! Så sjukt trött på att gå i mjukismybor. Gick inte lika långt som igår då jag nog tog vatten över huvudet. Då gick jag ner till jobbet på stan och lämnade in mina sjukskrivningspapper. Tog bussen hem sen och var sen jättetrött hela kvällen. Idag har jag varit till sjukhuset och plockat bort staplesen. Rädd tjej. Men det ser verkligen jättefint ut! Nu vill jag bara att insidan ska läka lika bra också. Allt är jobbigt och tungt, jag blir anfådd av att gå en kortare sträcka och det är liksom jobbigt att hålla upp bålen, inte så konstigt iofs när de har kapat mina magmusler. Just nu så ser utsidan mycket bättre ut än känslan på insidan, men det läker så småningom det också :) Trevlig fredag mina vänner. Jag ska vila lite efter prommen och sen lite mys med vänner ikväll tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0