Its a wonderful day to get cut!

 
God morgon! Jag fick sova hemma för att jag helt enkelt sa att jag inte tänkte sova där. De visade mig så fint in till rummet och sa att jag skulle göra mig hemmastadd, men så sa jag att jag tänkte åka hem. Haha måste ju säga vad man vill ;-) Så jag fick med mig hibiskrib hem så jag har hibittat mig igår kväll och i morse. Självklart är klassikertröjan på som stöd :)
 
Känner mig rätt lugn ändå sen jag fick höra att jag andas gas så jag somnar innan de sätter i nålarna för bedövning. Tmmen upp på den! :D Jag vill inte att de ska sätta nålar i miiiiig! :S Var och tog blodprov både i förrgår och igår. Ve ni. Astöntigt jag vet. Men jag har liksom inga tatueringar eller förstörd kropp någon stans, förutom ett litet hål i naveln där jag för länge sen hade en ungdomspearsing. Jag gillar inte tanken att få ärr på magen. Även om det är litet.
 
Kommer gå asbra idag, förhoppningsvis hoppas hoppas så får de för sig att ändra metod och bara köra titthål, det skulle vara skönt. Annars får jag ju snitt och kateter och hela grejen. Vi får väl se när jag vaknar. 
 
Nu måste jag ååååka! Whish me luck :D
 
Bis später! Puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0