Klassikerbevis

 
Nu har mitt diplom och medalj från En svensk Klassiker kommit hem :D Min totaltid på hela klassierna blev 28:31:42. Medeltiden för kvinnor är 25:54:21, så jag är lite sämre än medel, men till mitt försvar kan man ganska lätt kapa dessa överflödiga 2,5 på att köra öppet spår på Vasaloppet och inte ta så himla långa pauser på Vättern och inte vara skadad på Lidingö :) Så det ka vi ändra på, det var trots allt första gången. Jag är En Svensk Klassikerbrud :D Lite kul att ha bevis på det tycker jag. Och om ett år startar jag antagligen ett nytt varv. Får se hur pigg kroppen är på det. Om det bara blir Lidingöloppet eller om det blir alla lopp. Det kommer iallafall att bli Vasaloppet igen också. Det var riktigt roligt! :D
 
Nästa mål är att genomföra Klassikern på under 24h. Då kan man ansöka om en Superklassikerttrofé. Haha nä men det är inte därför som jag vill det. Men många vill göra det under 24h och det är en magisk gräns tycker även jag. Det finns en gräns för killar och en för tjejer där man är extra bra om man tar sig under. 20h för killar och 24 för tjejer. En morot att komma under någon gång tycker jag! :) Så jag måste alltså kapa 4h och 32 minuter på årets. Om jag direkt skulle kapa för att komma ner så skulle jag kapa enligt följande (som jag anser är fullt möjligt :)
 
Lidingöloppet - 25 min (ca 3:15)
Vansbrosimmet - 6 min (ca 1:09)
Vätternrundan - 2.12 (ca 11:00)
Vasaloppet - 1.35 (ca 8:35)
 
Då blir totaltiden 23:59 och dessutom under medel för kvinnor, det vill jag under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0