Klipp och föreläsning

 
Igår kom jag äntligen iväg på klippning. Men det blev inte så drastiskt. Bestämde mig för att ha det lite längre ett tag. Men de klippte ändå typ 7cm.. (jag vet att det inte syns) Blir ju rätt slitet på över ett år. Det som blev bra är att de klippte bort alla toppar som var ljusare så det blev en snyggare färg på håret. Nu ska jag bara färga det igen också, för det har jag också struntat i rätt länge nu. Märks att jag har haft ett år då jag har fokuserat på helt andra saker än att bry mig om utseendet. Har nog aldrig brytt mig så lite som i år. Men kanske dags att ta tag i det lite nu då. Iallafall liiite så man kan visa sig ute :) Våga snygga till sig liksom.
 
Igår var jag dessutom på en föreläsning om träning och hälsa på Vallby Institutet som hette "Hur bra kan man bli". Och jag kan säga det att man blir ju alltid så himla motiverad till att träna så fort man har varit på såna föreläsningar... och även igår. FAN va taskigt att jag inte får. Fruktration. Han som pratade var elitcyklist och hade även hållt på med löpning. Sjukt taggad för att också se hur bra JAG kan bli. Men jag har inte riktigt DEN motivationen som han hade, men jag vill ändå se. Jag har ju mitt mål i nästa vändas klassiker. Hur bra kan jag bli där. Längtar såå mycket tills jag får börja köra igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0