Frukostbuffe, skor och kantarelltoast! :)

Igår hade jag en jättetrevlig dag. Började med frukostbuffé på IKEA med Sara. Kika lite skor och en sväng på IKEA. Sen fick jag hjälp av pappa att sätta upp nya lampan som jag köpte till vardagsrummet. Jag har letat så länge efter något nytt där och så gick jag bara förbi en på IKEA som skulle passa jättebra :) Sen fixade jag ordning kantarelltoast som jag skulle bjuda tjejorna på. Så vi snackade skit, åt kantarelltoast och tittade på Greys. Tjejdag, tjejkväll :) Och Kantarelltoast kan ju vara bland det bästa som finns!!!! :D Så jäkla gott! 
 
Inatt har jag sovit hela 10,5h haha, lite dåligt samvete, men kroppen behövde väl det. Idag tänkte jag ta mig iväg och köpa en arm till lampan så att den kan sitta där jag vill över bordet, och till lasarettet en vända för att kolla ärret, det ser jättefint ut utanpå men det är så hårt under och jag blir orolig så jag ska upp en snabbis. Sen tänkte jag ev ta mig till Friskis en vända för att se om jag kan isolera benen och armarna så jag kan träna dem utan att anstränga magen. Värt att testa iallafall, kanske kan man göra nåt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0