Torsdag

Bra dag trots skitblåst :) Jättetrevlig lunch med Jonas på Pizza Hut, bäst av allt, glassbuffé till efterrätt mmmmmm :D En snabb kik i affärer på Hälla shopping, passade på att köpa hårfärg. Fika med Tossa och en tripp till Media Markt och sen Netonnet för att kika telefon. Ett besök på Friskis, lite snabbsnack med Emma och 30 min på spinncykeln. Cykla känns rätt bra faktiskt, ska jag göra mer. Vågade inte mer än 30 min idag, och det kanske räcker i början. Och det känns bättre än att gå. När man går så känns det som att man måste spänna bålen mycket mer och det skumpar mer i magen. Jag blir trött efter en timmes promme, både rygg och mage. På cykeln kan man få mer puls, alltså mer valuta för mindre ont :) Inte mycket motstånd så jag slipper spänna bålen. Men sååå skönt att få svettas lite. Jag är nog lite beroende av att få puls och att svettas :P
 
 
Avslutade dagen med att spontant rulla över på mage i soffan för att skriva på tangentbordet. Haha, inte en hit. Blev värsta stretchen för magen! :O Man glömmer så ofta lätt att någon har karvat sönder magmusklerna, men blir hela tiden ganska snabbt påmind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0