Borgen

 
Nu till nåt roligare! :) NA-Borgen är verkligen så himla vacker! Var dit idag på förberedande styrelsemötet. Så mycket siffror, strategiska planer och företagsstrukturer man ska förstå. Ska läsa igenom luntan med papper ikväll och imorn, typ 130 sidor. Kul :P Men riktigt spännande att få se hur företaget ser ut från loket och inte en av vagnarna. På tal om vagnarna så var ju såklart tåget till Örebro försenat med en halvtimme både dit och hem. Så nu förstår man hur pendlare känner sig. Tog tillfället i akt och passa på att käka där innan jag åkte hem i väntan på tåget, annars skulle jag inte ha hunnit få nån lunch alls. Blev ändå senare än jag tänkt till jobbet. Ska bli intressant att höra alla diskussioner på torsdag. Och hoppas det blir bra mat där, måste ju kolhydratsladda för lördag ju! :)
 
Kvällen spenderades en sväng på Friskis med en omgång biceps/triceps. Lyckades göra många dips utan hjälpband. Det är ett mål att kunna göra vettiga såna. Jag och Freddan har bestämt att göra en kul grej av det och köra en gång i veckan och se om det blir nåt resultat fram till jul. MINIGUNS, here we come! ;o)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0