Två veckor kvar

 
Nu är det bara två veckor kvar till Lidingö. Det är sjukt störande att jag inte får/bör springa fortfarande. Känns liksom som att förutsättningarna bara rinner ur händerna på mig. Att inte konditionsträna på typ fem veckor känns jobbigt. Och att inte kunna träna annat heller riktigt gör mig frustrerad. Får typ visualisera loppet eller nåt. Förbereda mig mentalt. Det är inte så att jag gnäller, meeen att springa 3 mil i terräng med ont i knäna, otränad och med hugg i magen. Haha, hade ju hoppats på lite bättre förutsättningar bara :P
 
Igår var jag på en bra föreläsning på Friskis om hälsa, sånt är alltid kul! :) Havregrynsgröt är tydligen bra! Det visste jag ju iofs redan och har försökt att äta det hela sen jag var liten, men har alltid fått kvällningar. Kanske dags att testa igen! :)
 
Efter föreläsningen stod jag och ett par träningsvänner och snackade lite och så fick jag en kram. Tack det värmde jättemycket. Tänk så många fina människor det finns!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0