Följa Lidingöloppet

Om man känner för att följa någon som springer på lördag kan man följa via sms :) Då skickar man LL<mellanslag><startnumret> ex. LL72263 till 72456 (kostar 25kr) Då får man meddelande vid start mål och efter var femte km. Man kan registrera redan nu om man vill. Kanske kommer ångra detta, men jag har startnummer 72263 om man skulle vilja spåra mig :P
 
Jag startar i startgrupp 7 som är kl 13.30. Jättesvårt att tippa en tid eftersom jag inte riktigt vet hur benen, knäna, benhinnorna kommer att reagera när jag inte sprungit på 5 veckor. Och flåset som ligger rejält efter. Men jag hoppas på något mellan 3 och 3,5h om jag är i löpande form. Kommer nog bli runt 3,5h.
 
Man kan lätt söka upp personer på Lidingöloppets hemsida under loppet och anmälda löpare för att få veta deras startnummer. Finns ju ett par fler som jag och då säker ni känner som ska springa ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0