Lite depp

Lite ur form idag. Dels så tycker jag att det är svårt att äta. Vet inte varför, bara en sån period några dagar. Sen blir jag så ledsen när jag inte kan vara med och leka med de andra barnen på träningen. Försöker träna smart. Vila ordentligt så kroppen får bygga upp sig ordentligt efter hårda pass, så man får ordentligt med "vinning" av träningen. Men idag var det tungt att gå upp och köra lite lugnt istället för att vara med på fysen som jag ansåg hade lite för mycket anstängande för knäna och så ville jag ge resten av kroppen lite mer uppbyggnad efter i lördags. Tänkte köra lite puls där uppe, för att försöka få igång musklerna igen och få bort träningsvärken. Men kände av knät ändå så jag gav upp efter ett tag och rollade låren istället. Gör så satans ont att rolla. Djupa andetag och kör. Pausa. Ljupa andetag och kör. Pausa. Vill gråta. Aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0