Sova

Igår när jag kom hem från jobbet satte jag mig på sängen lite efter att jag klätt av mig och skulle byta till träningskläder. La mig ned på rygg med fötterna benen utanför för att pusta ut lite. Va SKÖNT det var tänkte jag efter ett par minuter och tog upp fötterna, la mig på sidan som en liten boll i fotändan, drog täcket över kroppen. Bara vila en stund och fy satan va skönt det var, bara få blunda och sväva bort i några minuter, ta en PAUS i livet liksom. Blev kanske en kvart, innan man tog sig i kragen och skuttade till gymmet. Bara biceps och triceps och sen 80% rehab rolla ben /stretch, blev gårdagens pass. Det gör ju verkligen så ont, man vill bara gråta, men jag tycker ändå att det gör lite mindre ont för varje gång med 25kg rollandes på låren.
 
I morse sov jag också gott hehe:P Glömde ställa klockan igår så jag vaknade 8.15. (Börjar kl 8, men brukar vara där någon stans mellan 8 och 8.30 (flex;)) Helt okej att komma till 8.45 om man vaknar 8.15 tycker jag.
 
Sova är skönt. Man kanske borde göra det lite mer! Men det finns ju så mycket annat kul man kan göra istället för att sova :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0