Träning och gemenskap

 
När man är på ett riktigt roligt träningspass, eller hänger på träningsanläggningen. Tanke. Är det TRÄNINGEN som är kul och en bonus att man har härliga vänner med sig? Eller är det VÄNNERNA som är roliga och träningen som är en bonus??? Jag tror att det beror på hur mycket man gillar träning egentligen.
 
För mig är det en stor bonus men samtidigt en nödvändighet att jag får dela det med sköna männisor. Enligt mig är det verkligen en perfekt combo! Lite som Jägermeister och Red Bull, det ena ger styrka och det andra piggar upp. Tillsammans blir det en utsökt, magisk blandning som som försätter mig i lyckorus! =) Jag är beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0