Utmaningar och läskigheter

Den här veckan är det lite mycket sånt som jag tycker är läskigt och ger mig lite typ ångest. Men det är ju bara för att det är nytt och jag är lite rädd. Idag styrde jag upp massor på jobbet som var lite utanför mitt kunskapsområde och jag hoppas för guds skull att det blir rätt så jag inte blir strypt :P Man hoppas liksom att man inte misat nåt.
 
Imorn ska jag till Örebro för ett förmöte till Bolagsstyrelsen. Och på torsdag ska jag på heldagsmöte med Bolagsstyrelsen i Stockholm. Ja det kanske jag inte har sagt men jag har blivit invald i styrelsen för bolaget som arbetarrepresentant. Nu ingår jag alltså i styrelsen och ska mötas med de som äger företaget och de allra högsta hönsen. Det är ju inte så litet företag heller utan ca 750 anstälda. Känns lite läskigt, men efter att ha blivit pushad så tackade jag ja till det och det ska bli intressant och lärorikt att vara med. Just nu när jag är helt ny, detta blir mitt första möte, så känner jag mig verkligen som "lilla jag" leker med de stora barnen, de som man liksom bara har hört namnen på och aldrig sett. Men nu i början är det ju mest att sitta och lyssna, antar att de andra är ganska pratglada :)
 
Och på lördag, ja då vet ni vad som händer, då ska jag springa. Iiiiih :O
 
Så det är lite mycket läskigt några dagar, men det ska nog gå bra. Anledningen till att jag är lite rädd är att jag helt enkelt inte har full kontroll på läget. Men jag älskar att jag alltid försätter mig i situationer som pushar och utvecklar mig både personligen, arbetsmässigt och fysiskt! :) Hejja mig!
 
Kom att tänka på att min sjukgymnast faktiskt frågade mig om jag var en sån som ständigt behövde utmaningar, haha kan nog stämma lite. Han läste nog av mig rätt bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0