Outfit och tänk inte så mycket



Börjar med en bild från i lördags då det var vårfest på Cirkus. Jag älskar verkligen enkla kläder. Nog för att jag glittrade, men ändå, vanliga svarta jeans, ett linne och kavaj, då trivs jag :D
 
Sen känner jag att jag vill kommentera mitt förra inlägg. Det känns som att folk läser in mer i det än som är. Så därför måste jag ändå får göra en liten kommentar :) Haha, jag är alltså INTE desperat eller tänker på det JÄTTEMYCKET som en del har verkat tro, flera stycken har gett vibbar av de tankarna. Det är av den här anledningen som jag sällan väljer att skriva lite "tyngre" inlägg. För att så fort man skriver en fundering eller något man känner så är det som om det är ALLT man känner. Ni borde känna mig vid det här laget att jag inte alls vantrivs för att jag inte har någon :) Jag trivs ju rätt bra med mitt liv och är en glad människa. Men jag precis som alla andra får en släng och funderingar, sorg och avundsjuka ibland över det man kanske inte har. Det är verkligen inte en stor sak. Prata gärna med mig om det, jag tycker om att prata om sånt. Men den som antyder att jag skulle vara ensam och olycklig kan väl tänka till igen. Att hitta en partner är bara EN del av vad jag vill i framtiden. Jag får hela tiden stångas med att andra är mer upprörda att jag är singel än vad jag själv är. Det vet jag att jag också har skrivit om förr. Och att folk som har partners ibland ser en som ett ufo. Bara för att jag själv också har börjat känna att det skulle vara trevligt med en kille, så vantrivs jag absolut inte som singel, och är verkligen inte olyckig. Jag känner bara vissa gånger att det skulle vara trevligare att ha en partner att dela saker med, vissa tillfällen blir det bara mer påtagligt att jag kanske vill det. För mig är det däremot viktigt VEM det är. Det är DÄRFÖR jag är singel :P Det här med att ha någon bara för att ha någon, har aldrig varit mig grej, så viktigt är det inte. Då hade jag haft pojkvän nu. Så det är inte alls synd om mig, är mestadels självvalt. Det finns ju många vettiga killar i min närhet, men som sagt. Det krävs lite mer än så för att jag ska offra min frihet haha ;-)
 
Sen måste jag få citera en vän som så himla gulligt skrev till mig i veckan, det värmer så gott!
 
"En sak skall du veta. Du kommer att hitta den perfekta mannen för dig, eller så hittar han dig. Varför tror jag det då? Jo för du är en av få kvinnor/tjejer som jag har träffat som förtjänar det allra bästa. Du har en helt underbar personlighet och du har den unika förmågan att göra folk glada. Och hjälpa dom ur vad dom än går igenom. Du är en underbar människa, och det är inte bara jag som tycker det."
 
Trevlig fredag mina godingar! :* :* :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0