Run biaaatch run!



Idag var jag inte så sugen på att springa långt alls. Men tog mig ut på en kortvända iallafall. Femman på Rocklunda och sen några vändor i denna goa backe. Det är nästan så man vill kräkas när man kommer upp, men det gick bra. Hade kunnat springa några fler ggr men det var så jävla kallt och jag frös. Blåste rakt igenom mig kändes det som.
 
Något trött i överkroppen idag. I morse kändes som mjölksyra låg kvar i armarna sen ringarna igår. Det gör liksom ont att räta ut armarna för träningsvärken sitter på underarmen, biceps och armvecket. Dessutom känns det i bröstmusklerna, axlarna och typ utsidan av skuldrorna nedmot revbenen. Skumt haha. Tror "båten" gör att det känns i magen också... För det kan ju inte vara söndagens temapass som fortfarande känns?!

Kommentarer
Postat av: Tone

Följ med oss om du vill nån gång, vi är några st som ligger på helt olika nivåer som ibland springer långpass i ca 6-7 tempo eller kör intervaller tillsammans, kul med lite sällskap i löpningen där man oftast är helt själv :)

Svar: Tack för erbjudandet, va snällt. Det ska jag ha i åtanke :)
MIG

2014-05-07 @ 06:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0