Sääälen :D

 
Drog till Sälen i helgen för att hälsa på Maria! :) Vilken härlig helg!!! :D Det var tom kul att åka fram och tillbaka. Och va skönt det är när alla har körkort så man kan dra ett litet lass var.
 
 
Testade telemark nästan hela första dagen! Fasen, jag börjar ju nästan kunna nu. Åker svarta backar och det funkar. Och i lite lättare backar går det inte så långsamt längre. Det är tredje gången jag provar nu. Känns som att det går smidigare nu och jag måste inte tänka lika mycket. Sen tror jag att jag är starkare i benen än sist också, det underlättar nog. För er som inte testat så kan jag tala om att det är som att göra sjukt många utfall plus att man måste parera eftersom det är "halt" och man förflyttar sig. Mot slutet orkar man inte göra så många svängar innan man måste ställa sig upp och få bort mjölksyran. Men det är riktigt kul :D Trodde jag skulle ha världens träningsvärk dagen efter men kände knappt nåt!


 
Lunch i solen med korv med bröd och sen våfflor till fika är väääligt skönt när man är trött i benen efter telemarken. Solstol och en cider sitter inte helt fel som paus! Har inga kort på när vi slappar i solen för på alla kort så har tjejerna korv i munnen eller ser allmänt knäppa ut hahaha :P Så jag är snäll och skippar dom. :*
 
 
För att jag är så jävla cool så åkte jag ett åk i shorts, har alltid velat göra. Inte ett dugg kallt. Det var ju jättevarmt i luften och solen som brände på. Värsta friheltkänslan :D :D :D Love it!
 
 
Tack tjejjor för en superb helg! Så himla kul att vara iväg. trevligt sällskap, skid/snowboardåkning, gott att äta och dricka och massor av sol! Underbar helg! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0