Dåligt träningsutbud - egenlek?! :D

Jag blir lite ledsen när jag ser att det helt plötsligt inte finns några pass att gå på! Jag tycker att det är dåligt av Friskis att inte ha så pass dåligt under sommaren, man betalar ju trots allt för att kunna gå på pass, då tycker jag att det iallafall borde finnas ett pass av varje slag varje vecka.
 
Jag hade tänkt säga upp mitt medlemsskap på Factor eftersom jag inte har hunnit gå där något, men nu är det ju tvärt om istället att jag får nog ha det kvar för att ha något att träna. Visserligen så måste jag ju spriga massor nu men nåt eller ett par roliga pass vill man ju ändå ha på en vecka. Och nej haha löpning är väl inte det som jag anser vara roligt :P
 
Jag har iofs inte något problem att skapa egna pass. Kan tänka mig att köra en del utomhuspass under semestern. Älska burpees och björngång haha, perfekt att göra ute ;-) Vi får väl se. Hehe, kan säkert hitta nåt stort däck man kan välta också :P Men det finns ju hur som helst vääälidgt mycket man kan träna ute med väldigt lite medel och mycket med bara egna kroppsvikten. Vi kan ha träningsläger ute på min gräsmatta, det skulle vara nåt! :D Så bli inte förvånade om ni blir överbjudna några mornar för lek på gräsmattan när jag har semester ;-) Vid 10.00. Bra start på dagen. Kan man brunsha efteråt om man vill! Man kan köra tabata, eller en AMRAP med nå kul...
 
Typ AMRAP 30 min eller 10 varv.
10 armhävningar
10 split jumps
10 full situps
10 squatjumps
10 burpees
10 sprint situps
1 sträcka björngång
200 m löpning
 
Fatta va kul! ;D Jag kan bjuda in till Helenas tematisdag nästa tisdag kl 18.15 istället för den uteblivna HITen?! Wihoo! :D Alla är välkomna och man kör efter egen förmåga! Och självklart har jag beställt sol! :D
 
Förresten så var jag på HIT igår, och det var SÅÅÅ rörigt. Enligt min mening ska HIT vara enkla övningar, inget knas och så man bara kan kötta. Man ska aldrig underskatta enkelhet i träningen.

Kommentarer
Postat av: Min webbsida

Vad kul :)

2014-07-03 @ 17:08:01
URL: http://dack-dack.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0