Thrustershell



Idag var det ett redigt pass på Factor. Jag väljer att kalla det Thrusters hell! Passet var först en styrkedel av thrusters 5+5+3+3+3 (då bilden är tagen) och sen 25 min parner workout:
 
A)
400m löpning
 
B)
30 Trusters
30 Burpees
30 Thrusters
30 CTB (Chest to bar)
30 Thrusters
30 KB full swing.
 
Då kan man lätt tro att det är 400m löpning efter varje runda då båda springer ut som det brukar vara. Men inte då. Här skulle ena ut och springa 400m och den andra börja på thrusters och göra så många man hinner/orkar innan sin kompis kommer tillbaka från löpningen och då springer den andra ut och den som kommer in fortsätter där den andra var. Det här betyder INGEN vila what so ever under passet. Man kan alltså nästan säga att antingen springer man eller så gör man thrusters. Och man hinner springa ut några ggr på 25 minuter. Ändå känns det rätt länge att stå där inne innan kompisen kommer in igen.
 
Och som lite grädde på moset så var det där efter en 5 min after work- del med mage.Yey!
 
After Work Abs 3 varv
20s Sprinter situps höger
20s Sprinter situps vänster
20s russian twist
20s toe touch
20s vila
 
Haha jag kom precis in från löpning då och fik lägga mig direkt, jag hade faktiskt glömt bort den delen trots att jag ju såg klassen innan kämpa med det när jag kom. GÖTT mos var det idag!!! Thrusters har ju med hela kroppen så pulsen drar ju i taket, för inte tala om när man kom in från löpningen. Tror att det var ett rätt bra pass för min löpning :) Ut och springa efter 20 thrusters känns sådär i benen hahahaa.
 
 
Riktigt bra kämpat idag Madde. Det är så kul att köra parner workout! Kämpa och svettas tillsammans. Fasen va jag älskar när man blir som en liten pöl på golvet!

Kommentarer
Postat av: Madde

detsamma, bra kämpat :D Gött mos!!!
kom vi fram till att vi sprang ca 2,4 km var på passet? nice :)

2014-07-20 @ 18:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0