Partey i lördags

 
Asså måste bara skriva en vända om i lördags. Haha fasen va kul det var. God mat och supertrevligt hemma hos Linnea och Oskar. Tänkte precis att jag skulle göra en sån Bradgelina grej och så blev det Loskar, och det blev ju inte alls så trevligt namn;/ Oskinnea kanske? :P Hur som helst verkligen superdupertrevligt. Vi hamnade på balkongen ungder filtar och täcken efter maten och blev serverade sommardrink och jordgubbsdaquries! Så jävla gott!!! Helt frälst i sommardrinken som smakade typ hallon/lime - mojito. MUMS!!!! Och det märktes att det var gott för det fanns liksom ingen hejd, det bara kom nytt i glaset hela tiden. Och så till efterrätt fick vi glassbåtar. Så charmigt!!! Har inte ätit det sedan jag var barn!
 
Sen gick vi till Folkets en sväng och till Publik. På båda ställen så bara flödade drinkarna. Man hade liksom något i handen hela tiden. Och jag som brukar ha spärrar som säger till hjärnan när man tagit för många drinkar eller att det kunde ju vara kul att träna imorn så jag slutar dricka nu. Men nej, jag hade så himla trevligt och kul hela tiden att tankar på något annat än nuet liksom inte fanns. Jag var bara glad!!! :D Fick en komplimang av en tjej innen på Publik att jag var så jävla snygg! Och så pekade hon ut mot havet av människor och frågade "vem vill du ha?" Du kan få precis vem du vill. Jag känner inte alls tjejen så det var jättekul att höra. Man blir liksom så varm i hjärtat när någon säger något så överdådigt fint till lilla mig! Och så märkte jag då också att jag faktiskt inte hade en aning om vilka som var där i smeten. Jag var så mycket i nuet och mina vänner så jag tänkte liksom inte på omvärlden. SÅ ska en riktigt kul kväll vara!!!! :D
 
Men saaaatan va jag mådde dåligt på söndagen den. Det började med att jag behövde gå och kräkas innan vi gick från Publik och sen fortsattet det så i typ 13h. Det som är positivt är att fast jag blir rätt full så har jag ju så pass mycket koll och går rätt rakt och sluddrar inte så det märks ju inte direkt på mig. Kunde äta först vid kl åtta på kvällen på söndagen. Jag KAN tydligen fortfarande festa!!! :D Så himla skönt att bara få släppa loss en kväll bara ha kul och inte tänka på konsekvenserna. Det behövde jag! Mer sånt! Även om jag inte gärna tar en sån sjuka som i söndags igen. Välkommen sommar!!! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: madde

om det funnits en gilla-knapp så hade jag tryckt på den nu! äntligen är sommaren här :-)

Svar: Yey!!! :D
MIG

2014-06-19 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0