Vacker utan spackel



Fyra dagar ledighet och fyra dagar utan smink och bara vara. A naturel. Så skönt! Tänkte på det när jag åkte ner på bion igår att jag varit utan smink under hela ledigheten. Självklart blir allt så mycket bättre med smink. Det går inte att komma ifrån att man blir mycket snyggare. Men det är även skönt att kunna vara utan också och känna att det är okej. Jag vill precis som många andra inte vara nere på stan och visa mig bland folk utan smink. Men igår på bion tänkte jag att det var okej. Kände inte för att sminka mig kl 20.00 en söndagkväll för att åka ned och sätta mig i en mörk salong och sedan åka hem och sova. Då fick det vara och mina vänner fick stå ut med att se mig så ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0