Vill skriva för mycket


Hehe jag fick skäll för att jag hade tagit bort videologgen så här kommer den tillbaka på samma dag =) Har så mycket att säga så jag kände att jag ville göra en vidologg istället för att skriva. Men sen så blev det så mycket tankar att jag kände ångest över att det blev för långt så jag plockade bort :P Man kan ju liksom inte redigera så det som är sagt är ju sagt. Sen blev jag lite rädd att folk tror att jag går och grubblar över allt hela tiden vilket ju inte är sant. Jag bara får massor av idéer ibland!!! Och det har varit så länge nu :D Och saker som jag länge velat prata om. Sorry, den är lite i ofas med ljud och bild :P Kanske bäst att bara lyssna om man vill det.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Roligt med videoblogg!!!
Halkade in på din blogg då jag letade bloggar som berörde träning och genomförande av Vätternrundan för någon månad sedan. Var så nervös inför inför årets Vätternrunda att jag liksom ville läsa andras berättelser om hur de klarat den.
Tycker dock att du har en bra blogg och blir peppad av din träning så har hängt kvar och spanar in här då och då!!
Ha det gott!

Svar: Va kul! :D Hoppas att det kunde inspirera lite och att Vätternrundan gick galant för dig! :D
MIG

2014-06-25 @ 10:50:46
URL: http://lattamoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0