Allergisk?

 
Antingen så har jag haft en förkylning på gång i typ flera veckor. Och mest bara måndag till fredag på dagarna. Funderade ett tag på om det kunde vara pollen av något slag. Men då är det ju konstigt att det blir vättre och värre och att pollen mer och mer avtar och att det har regnat i över en vecka. Eller så är jag allergisk på jobbet. Så fort jag kommer till jobbet så nyser jag massor. Mest är på förmiddagarna, kanske innan man hinner aklimatisera sig? Det svider i ögonn och kliar i näsan. Jag har inte känt av det förut. Men sedan vi flyttade så har det kommit. Tidigare hade vi parkettgolv, nu har vi heltäckningsmatta. Jag upplever att jag började märka av det för kanske 1,5 månad sedan och min teori är att det är när de började renovera på planet ovanför oss och när de borrat och har hållt på så har massor av damm som ligger ovanför takplattorna kommit ned. Eller så är det bara en envis dagförkylning??! Suger gör det iallafall för att jag blir så orkeslös på dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0