Allergisk - verkar så

Haha, det är nästan så det är lite kul.... men också förjävla jobbigt. Kan vara så att jag hade rätt med min teori att det är något som jag är allergisk mot på jobbet. Jag har ätit allergitabletter sedan dagen innan jag blev sjuk i förrförra veckan. Började käka på tisdagen. På onsdagen sedan fick jag feber och blev förkyld och tänkte att det kanske var det och inte alls allergi ändå. Men jag fortsatte ändå att äta allergimedicinen över förkylningens dagar (den höll ju inte i sig så länge) Så förra veckan var jag helt frisk, och nös INGENTING på jobbet heller och var inte snuvig längre varken av allergi eller förkylingen, jätteskönt. Och sen i onsdags åt jag sista allergitabletten för att jag inte ville ha det i kroppen när jag skulle göra maxtesterna idag. Så torsdag och fredags i förra veckan hade jag nog fortfarande lite medicin i kroppen och då mådde prima! Men idag…. Herregud, jag har nog nyst säkert 30 gånger. Sticker/sticker i ögonen och kliar i halsen och har blivit snorig. Under hela helgen har jag ju varit ute i friska luften så om det är något ute så borde jag väl ha känt av det redan då. Efter en halvtimme på jobbet började det och det är asjobbiggt!

 

Så nu har jag ringt min husläkare för att få göra ett allergitest! Det här är ju galet. Och jag känner att det bara TAR energi från kroppen. Och idag vill jag ha ALL energi till testet! Vill inte vara på jobbet nu!!! Jag vill INTE känna såhär idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0