Hiiiiit



Äntligen fick jag vara med och leka på riktigt igen! :D HIT för hela slanten ikväll. Lycklig flicka! Riktigt bra pass! Kändes som att jag kunde hålla bra hela varvet och bita ihop. Gjorde mitt bästa idag :) Enda zoonen jag inte blev lika trött på var vid vår zon 3 där det var situps-grodhopp-hr push ups. Men tröttheten tog jag ikapp sen på C&J :P
 
 
Såhär såg min pulskurva ut. Inte lika snygg som den brukar. Den var lite mer crazy idag, men man ser ändå uppvärmning, de 4 zonerna och bonusen. Upp och tog i 90%gränsen i tre zoner + bonusen. Haha hade liten rusning vid andra omgången C&J efter tunga Front Squat därpå. Upp i 97% och vände. Nice :P
 
Efteråt tränade jag på TTB (toes to bar) i ringar och pull ups i ringar. Stolt, tycker att det går ganska bra. Gjorde 32 stycken TTB (6+10+10+6), och sen 6+6 pull ups utan hjälpband. Hejja mig, det går framåt! Träna träna, jag ska bli bättre!
 

Kommentarer
Postat av: coachen

Imponerande puls!

2014-05-21 @ 11:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0