Invigning Member24 Erikslund



Självklart var jag och Emma där och testade på ett par pass. Vi var helt själva på första passet som var crosstrainingen, en form av cirkelträning. 45 sek träna, 15 sek vila. Man kände sig lite som en apa i bur eftersom det var många som kom och tittade. Sedan var vi på första crossfitwoden. Efter uppvärmningen var det 29 min Partner workout. Person 1 gjorde 10 KB swing, 10 boxhopp, 10 PC medan kompisen stod i planka. Japp, det blev en hel del planka.

 
Idag har jag fortfarande märken kvar av brännsåren som blev av plankan på det hårda golvet. Men det var kul pass. Jag har ju länge funderat på att testa Crossfit Aros istället för Factor. Kanske gör jag det efter sommaren. Känns lite onödigt nu innan, det kostar ju lite också och man ska hinna med allt man vill. Men det var kul när ledaren sa åt mig att jag gjorde snygga PC och frågade var jag tränade annars och jag han bara börja säga Factor så fyllde han i. Så nåt rätt måste jag ha gjort eftersom han såg att jag inte var ny på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0